zondag 29 januari 2012

Eén keer per week komen de kinderen thuis eten tijdens de middagpauze. De ideale gelegenheid voor deze mama om op die dag iets nieuws in de keuken uit te proberen.
Niet evident want we wonen in Portugal en de Portugese keuken verschilt grondig van de onze... Zelf ben ik geen al te grote fan van de Portugese keuken, die boordevol kolen en bonen zit, maar in alle eerlijkheid: ik ben helemaal niet onderlegd in de Portugese kookkunsten.

Het opzet: een middenweg vinden tussen wat wij verstaan onder de Mediterraanse keuken en de Portugese keuken. Ik ben geen chef, heb ook niet de pretentie noch ambitie om haute cuisine te koken. Gewone gevarieerde dagelijkse kost... wie weet verras ik mijzelf nog wel. ;-)
Ik zoek dus een leuk receptje uit, probeer het en laat jullie het resultaat weten. Reacties, tips, eigen recepten; allemaal welkom!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten